На ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» з 3000 вагонів, виготовлених за минулий рік, лише 52 – за держзамовленням. Це обурило Олега Ляшка, який приїхав з робочим візитом на підприємство. Така ситуація, за його словами, по всій Україні.
«У нас величезний внутрішній ринок. Чому ми маємо купувати імпортні вагони? Потрібно свої вагони купувати, які тут робляться, в Кременчуці з української сталі, яка робиться в Маріуполі, в Запоріжжі, в Кам’янському та інших містах нашої країни. А у нас навіть військову техніку роблять із чеської чи ще з якоїсь сталі. Завозять китайські турбіни на добудову Дністровської ГАЕС на півмільярда доларів, коли Харківський «Турбоатом» робить найкращі у світі турбіни і замість того, щоб тисячам людей у Харкові дати роботу і на 10 років замовленням забезпечити віддають півмільярда доларів у Китай. Хваляться, що знову надійшла партія французьких вертольотів на мільярд євро. У нас «Мотор Січ» у Запоріжжі виготовляє чудові вертольоти. Моя політика – купувати уркаїнське, давати робочі місця українцям і робити сильну країну», - зауважив народний депутат.
Лідер РПЛ запропонував свій вихід з ситуації.
«Ми пропонуємо план дій, який дасть можливість створити 2 мільйони нових робочих місць протягом наступних 5 років, залучити 100 мільярдів доларів інвестицій у внутрішнє виробництво. Прийняття закону «Купуй українське, плати українцям!» сприятиме надходженню замовлень на українські підприємства, щоб українські люди заробляли в Україні, і не треба було по Польщах та інших країнах шукати, як прогодувати свою сім’ю. Ключ до нашої сили – відновлення економіки та промислового потенціалу, зниження податків та затратності, залучення інвестиції, забезпечення новим обладнанням, проведення модернізації, зменшення вартості газу і підвищення зарплат. Копійчані зарплати прирікають на трудову міграцію», - сказав політик.
Крім того, для збільшення виготовлення українських вагонів Олег Ляшко пообіцяв добитися ухвалення законопроетку, який дозволить «Укрзалізниці» кошти від вантажних перевезень направляти на модернізацію рухомого парку, на замовлення будівництва вітчизняних вагонів.
Прес-служба РПЛ