Верховна Рада ухвалила ініційований командою Олега Ляшка новий металургійний закон №9474, за яким вчергове підвищується експортне мито на металобрухт. На цей раз – з 42 до 58 євро/т строком на 2 роки. Після шаленого тиску депутатів Радикальної партії за документ проголосували 234 парламентарі.
«Це стратегічно важливий закон для промисловості, тому що його ефект – це збереження 20 тисяч робочих місць в галузі та 1,5 мільярдів доларів валютної виручки в економіці країни, а також це надходження додаткових 1,5 мільярди гривень до державного бюджету», - наголосив співавтор законопроекту, голова профільного комітету ВР Віктор Галасюк.
Це вже третє підвищення вивізного мита на металобрухт на вимогу Олега Ляшка. Вперше закон на захист вітчизняних металургів був прийнятий у липні 2015 року. Тоді експортне мито на металобрухт зросло з 10 до 30 євро/т. Наступне підвищення, до 42 євро/т, відбулось у червні 2018 року. За три роки дії нововведень дефіцит металобрухту для металургійних заводів вдалося скоротити з 9 до 2%, підкреслили в Радикальній партії.
Завдяки металургійному закону Олега Ляшка стабільно працює і Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча. Через брак сировини завод простоював без роботи кілька місяців. Тоді лідер Радикальної партії рішуче взявся за порятунок меткомбінату та багато інших металургійних підприємств по всій країні, які мали аналогічну проблему.
«Минулого року, коли я сюди приїжджав, ваш завод простоював без роботи 2-3 місяці, бо не було сировини і нормального залізничного сполучення. Завдяки нашому металургійному закону є сировина, а значить – робота і зарплата. Крім того, днями я мав розмову із прем’єр-міністром Гройсманом щодо реконструкції залізничного сполучення Комиш-Зоря – Волноваха, щоб пропускна здатність його була 22 маршрути на добу. Це дасть можливість більше вивозити продукції, щоб ви не працювали на склад», - наголосив раніше Ляшко.
Законопроект №9474 ухвалений парламентом за основу та в цілому і направлений Президенту України.
Прес-служба РПЛ