Прес-секретар "Львівської залізниці" Марта Лешньовська відверто бреше, мовляв, затримані вчора вагони є транзитними з Білорусі. І думаю, це не її самодіяльність, а чітка команда згори. Що вчергове свідчить про корупційну причетність до незаконного вивозу лісу-кругляка з України до Європи у найвищих кабінетах "Укрзалізниці".
На відео-трансляціях вчора на сторінці Ігор Мосійчук ЧІТКО ВИДНО, що правильно оформлених документів з печатями немає на жоден (!) вагон затриманого лісу. Є "ліві" документи, і то лише на декілька вагонів (з 47!), роздруковані на ходу секретаркою в.о. начальника станції "Здолбунів" Олександра Голіка. Сам Голік ледь не зі слізьми на очах визнав, що наш ліс мав їхати до Австрії, Чехії та Румунії. Все це відбулося у присутності Національної поліції.
Всьому цьому є відеофіксація, є вже зареєстроване в Єдиному державному реєстрі кримінальне провадження за статею 198 КК.
Така реакція "Львівської залізниці", вочевидь, має на меті:
- дезорієнтувати суспільство;
- перешкодити Національній поліції виконувати свої безпосередні обов'язки;
- відштовхнути народних депутатів і громадських активістів від блокування незаконного вивозу лісу-кругляка з країни, показавши, мовляв, це нічого не дасть.
Пані Марта - в даному випадку медіа-стрілочник. Бо керівництво "Львівської залізниці" і "Укрзалізниці" в цілому розуміє, що їхній співпраці з лісовою мафією приходить кінець і, ймовірно, доведеться нести відповідальність. Знає кішка, чиє сало з'їла.
Певен, істерика залізничних корупціонерів вчергове підтверджує, що ми все робимо правильно.
До речі, найбільші об'єми українського лісу, який незаконно вивозиться в Європу - ідуть через Польщу, звідки нам привезли чинного керівника "Укрзалізниці" Войцеха Бальчуна. Співпадіння? Не думаю.
Андрій Лозовий,
Народний депутат України,
Заступник лідера фракції Радикальної партії