Лідер Радикальної партії Олег Ляшко подякував колективу "Запоріжсталі" за теплий прийом і наголосив, що це - ключове підприємство не лише для Запоріжжя, а й для розвитку української економіки і промисловості. Спілкуючись з людьми праці, політик окреслив своє бачення програми дій нового уряду.
"Коли мене питають, хто буде новим прем'єром - я відповідаю, що мені до лампочки прізвища. Мені важливо, яку економічну політику буде проводити новий уряд. Так от, сьогодні уряд не проводить ніякої економічної політики. Наш міністр економіки Абромавічус за півтора роки роботи на посаді жодного разу не був на промисловому підприємстві! Який з нього реформатор? Реформатори - це ті, хто не годує обіцянками, а створює робочі місця. Я хочу коаліцію повного холодильника, а не такого, щоб в ньому миша повісилися!", - наголосив Ляшко.
Політик також зазначив, що йому байдуже, хто власник підприємства, якщо він дає роботу і зарплату людям.
"Коли мене питають - чого ти їдеш на Запоріжсталь? Це ж Ахметова завод? Я відповідаю - мені до лампочки, чий це завод, адже в приватному секторі працює 5 млн українців. Якщо це підприємство дає робочі місця і платить податки - то де я маю бути? В тому гадюшнику - в Раді сидіти, чи до людей їхати?", - запитав Ляшко.
Політик наголосив, що кожного разу, спілкуючись з людьми праці, дізнається, що він, як керівник фракції, може зробити на законодавчому рівні, щоб допомогти підприємствам розвиватися, збільшувати обсяги експортованої продукції, створювати робочі місця, платити гідну зарплату людям.
"А у нас депутати замість того, щоб до людей поїхати, зависають на мальдівських і канарських округах", - обурився радикал.
Ляшко також зазначив, що разом з колегою Віктором Галасюком добився ухвалення у першому читанні законопроекту, який зупинить вивезення з України металобрухту за копійки.
"Ми запропонували збільшити мито на вивезення металолому з 10 до 35 євро, щоб його не вивозили, а робили з нього продукцію в Україні. Щоб була в українців робота", - пояснив Ляшко.
Політик вкотре виступив категорично проти підвищення тарифів на залізничні перевезення, адже, на його переконання, це доб'є промисловість.
Прес-служба РПЛ