Парламент за ініціативи Олега Ляшка дав доручення уряду – передбачити у держбюджеті на наступний рік один мільярд гривень на будівництво мостів через Дніпро у Запоріжжі. Ще мільярд - на ремонт траси Миколаїв-Кривий-Ріг Дніпро і стільки ж – на дорогу Маріуполь-Запоріжжя.
«Нещодавно я був у Запоріжжі і обіцяв, що виб’ю гроші на мости – і обіцянку тримаю. Напередодні парламент дав доручення уряду виділити мільярд гривень на добудову мостів в Запоріжжі. Контроль за освоєнням цих коштів мають здійснювати правоохоронці - я ж не буду біля моста стояти і дивитися, хто що краде. Антикорупціонери отримують космічні зарплати - хай стежать, щоб ці гроші пішли на мости, а не на приватні будівлі для тих, хто будує ці мости. Запоріжжя - величезне промислове місто і там всьогоодин міст через Дніпро. Якщо там щось трапляється - місто стоїть. Наше завдання, щоб місто розвивалося, тому мільярд гривень за нашою ініціативою піде на добудову мостів у Запоріжжі», - зазначив політик.
Ще мільярд на вимогу політика у бюджеті передбачать і на ремонт сумнозвісної траси Н-11 Миколаїв-Кривий Ріг-Дніпро, жахливий стан якої політик побачив на власні очі під час поїздки до Баштанки кілька місяців тому.
«Сьогодні та дорога, як після війни, там ні танки не пройдуть. ні машини. Тому для нас надзвичайно важливо, щоб та дорога була збудована, щоб миколаївці і до Баштанки, і до Кривого Рогу і до Дніпра добиралися легко. А не так, як зараз - окозамилюванням займаються, відремонтували 3 кілометра дороги, по якій їде Порошенко на своєму броньованому мерседесі за рулем, і понтуються, як вони відремонтували дороги. Хай би повезли Президента на ту дорогу, де ями, в яких би він залишився разом із мерседесом. Так туди ж його не повезли, а я туди сам поїхав і все це побачив на власні очі. І я знаю, як там страждають люди через ту дорогу. Коли 20 км треба дві години їхати. Тому моя мета, щоб там була хороша дорога», - зазначив політик.
Така ж ситуація, каже політик, і з Маріуполем. Тому він вибив гроші й на дорогу до цього міста.
«Маріуполь - Україна? Україна. Значить треба, щоб з'єднання було. До кінця року мені голова «Укрзалізниці» пообіцяв нові пасажирські вагони на маріупольський потяг, щоб людей не возили, як свиней у теплушках, а щоб були нормальні умови. Сьогодні з Києва до Маріуполя йде потяг 16 годин, є можливість до 12 годин знизити тривалість проїзду. Все це важливо. Тому ми добиваємося відновлення авіасполучення з Бердянськом, Маріуполем, ремонту доріг, відновлення залізничного сполучення, комфорт людям потрібно робити. До людей треба ставитися з повагою», - наголосив Олег Ляшко.
Прес-служба РПЛ